26 Şubat 2009 Perşembe

.devasa bir erkek kardeş nasıl dövülür.

bayanlar için basketçi erkek kardeş dövme taktikleri[20dk. önce denenmiştir]; mızmızcılık+sert nesne.
o sinir ettikçe, siz sesini bastırdıkça, o ilk yumruğu kolunuza attığında ve kafanızı rafa gecirdiğinde; aa ablanı dövüyorsun, gücünü gösteriyorsun, acımıyorsun, ben senin yarın kadarım, hiç umrunda değilim, hep beni kırıyorsun, nefes alamıyorum başlıkları altında duygu sömürüsü yapıp, o duygusal boşlukta sallanırken hemen kapının arkasında ki demir bir sopaya uzanıp, o anlayamadan bacaklarına yada istediğiniz yere, aralıksız sertçe indirip, çığlık atmasına izin verip, gözlerindeki şimdi boku yedin abla nefretini görüp, o ağır bedenini kaldırana kadar odasındaki bir postere elinizi atıp-koşup-söküp-parçalayıp kendinizi odanıza kitlemelisiniz. bağırır, canı yanmıştır, bacakları ve kolları benim alnımın morardığı gibi morarmıştır. sinirden eline geleni atar, kırar... bütün bunlar üzerine akşam eve gelecek olan baba sırf kendi siniri için eşyalara zarar veridiğinden oğluna ceza verecektir. zafer ablalarındır! haaaah!

demir sopada taa iğneada yıllarından kalma plaj şemsiyesinin ayağı. iğneada yıllarından beri boyumdan uzun sopayla baranın üzerinde kimbilir neler denedim. ama o artık kocaman. hep vurkaç yapmak zorundayım ve eski tadı olmuyor ama, kitlediğim kapının arkadasından onun sinirli, çıldırmış ve elinden hiçbirşey gelmeyen sesini duymakta apayrı bir haz veriyor. şimdi gidip alnıma yeniden buz koyiyim. daha aynaya bakmadım. şişlik yok ama dokundukça acıyor.

3 yorum:

MiNiKK KaLpLer dedi ki...

sen ne kadar kötü kalplisin tabii senin canın yanmıyor onun canı yanıyor... kalpsiz eşşek..sanada aynısı yapılsında ayakların kırılsın inşallah

Adsız dedi ki...

benkardeşimi 10senenin acısı ile dövcemmmmmm

Adsız dedi ki...

ben dövmek isterdim ama böyle değil çok acımasızca

 
 
Copyright © seiya
Blogger Templates by BloggerThemes Design by Diovo.com