29 Mayıs 2009 Cuma

.ölü fare.

kitabın sonunu daha getirmediğimden, herifin kurgusal otobiyografisi için küfür edemeyeceğim, yada "bak hayal kırıklığına uğradım, sen o kitaplarınla yıllarımı yemiştin sana tapıyordum", yada "oha sana hayla tapıyorum" diyemeyeceğim. ama dün müthiş bir aşk ve hışımla başladığım kitabın bugün bitmesine azıcık kalmışken, sunu diyebilirim ki sen hastasın! hastasın! evet evet, dilediğin kadar kurgusal olsun, o kitabı nasıl bir ruh hali ile yazdığını en başta anlatmışsın! ve nasıl karanlıklara çekip boğdun da beni, bir anda korku-gerilim yapıp kitabı ellerimi titrettin? nasıl gece kabuslar gördürttün bana da bu yaşta korkudan babama koştum?
gerçekle kurgunun nerede başlayıp bittiğini belirlemeyi bana bırakmasaydın keşke, hayalerimde ki sen kabul etmesemde büyüyor galiba.

0 yorum:

 
 
Copyright © seiya
Blogger Templates by BloggerThemes Design by Diovo.com